jueves, 16 de abril de 2009

Italia i el Barça

Com que fa dues setmanes vaig fer el viatge a Italia amb el Institut vull dedicar aquest publicació a aquest viatge i relacionar-lo una mica amb la meva pàgina de blog.

Vam sortir el diumenge per el vespre amb autobus i vam arribar al hotel per el matí. El mateix dia vam visitar Florència. Al segon dia vam visitar el poble medieval de Sant Gimignano i la ciutat de Siena. El dimecres vam tornar a visitar Florència. El dia que marxavem amb vaixell cap a Barcelona només ens va donar temps de visitar el poble de Lucca.

M'ha agradat força el viatge, em va agradar molt les ciutats de Florència i Siena, vaig trobar el poble de Lucca molt tranquil i curiós, però el que em va agradar més va ser Sant Gimignano.

Parlant de Italia, i ara centrant-me en el món del futbol, el futbol italià tot i encara considerar-se una de les tres lligues europees més potents, ha perdut la esplendor d'abans. Prova d'això es que en aquesta Champions League els equips que van arribar més lluny ( Inter i Juventus) van ser eliminats a Octaus de Final. La inferioritat en el joc es clara, només el Inter es pot salvar, líder en solitari del Calcio sense cap rival que el pugui atrapar, però tot i tenir una plantilla de luxe i un entrenador com Mourinho, va caure eliminat contra el Manchester United i el seu equip no agrada per el seu futbol estàtic i defensiu.

Clarament, espero que els equips italians millorin el seu nivell i crec que ho faràn.

No hay comentarios: